marți, 15 februarie 2011

Dragoste in vremea razboiului

Duminica trecuta am uitat de frigul de afara (a fost chiar o zi minunata si insorita :) si ne-am incalzit cu ceai si povesti la Muzeul Taranului Roman - unde participantii la AMC 16 au organizat al doilea eveniment din cadrul proiectului.

Totul a inceput la ora 15, insa copiii s-au strans cu mult mai devreme...atat de devreme, incat totul era gata aranjat cand am ajuns si noi, somnorosi, pe la 12. Am gasit sala gata aranjata, cu ceiut si prajiturele pe fiecare masa, un desfasurator bine pus la punct si cateva fete zambarete, dar emotionate.

Incetul cu incetul, au inceput sa se stranga parinti, prieteni, profesori si colegi ai organizatorilor, dar si jurnalisti si oameni carora afisul si flyerele le-a trezit interesul. Asa ca la 15:30 am dat startul. Raluca si trupa de dansatori au inveselit atmosfera cu un can-can, apoi ne-au facut sa realizam cat de diferit este dansul contemporan fata de dansurile de societate din anii '40.

Ana Maria a cantat trei melodii, dintre care una in duet cu Alex, iar intre momentele artistice si pe parcursul sesiunilor de “biblioteca vie” au fost proiectate filme si colaje cu imagini din perioada interbelica, respectiv comunista.

"The crown jewel" a evenimentului a fost sesiunea de “biblioteca vie”, in cadrul careia tinerii “cititori” au avut ocazia sa afle povesti despre razboi, dragoste, fete si baieti, de la batranii din Centrul de ingrijire Sf. Vasile din Sectorul 4.

Multumim tuturor celor care ne-au fost alaturi duminica! We hope you enjoyed the trip down memory lane :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu